دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد با استاندار/ دکتر فاطمی:

نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی/سرعت عمل بالای نیروی انتظامی استان در شناسایی و دستگیری سارقین/ قدردان فعالیت های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در استان هستیم

 به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد با استاندار دیدار و ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، فرماندهان نیروی انتظامی استان با استاندار یزد دیدار و ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.
 
استاندار یزد در این دیدار با قدردانی از نقش آفرینی های ویژه نیروی انتظامی در برقرار امنیت و آرامش در استان، گفت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با فساد، جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و تلاش ها و رویکردهای مورد پیگیری آن ها شایسته تقدیر است.
 
وی در ادامه با اشاره به نا آرامی ها و اغتشاشات سال گذشته موجود در کشور و استان، خاطرنشان کرد: با وجود برخی اهانت ها و حتی ضرب و جرح برخی از افراد نیروی انتظامی استان در این مقطع زمانی، اما با تدبیر، رشادت ها و رفتارهای اخلاق گرایانه فراجا، این جریان در استان یزد بدون کشته و با کمترین خسارت همراه بود.
 
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توسعه و ارتقاء سیستم های پایش تصویری استان، اظهارداشت: با وجود برخی ضعف ها در سیستم های پایش تصویری، اما نیروی انتظامی مقتدرانه و با سرعت عمل بالا سارقین را شناسایی و دستگیر می کند.  
استاندار یزد در ادامه یکی از بسترهای اساسی «تحقق موفقیت ها و دستاوردهای استان» را فعالیت های نیروی انتظامی عنوان و از مجموعه اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری این مجموعه قدردانی کرد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در ادامه به برخی از مسائل و مطالبات مجموعه نیروی انتظامی استان اشاره و نسبت به پیگیری و تحقق آن ها قول مساعد داد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به برخی از مسائل و چالش های کشور در زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: کسری 480 هزار میلیارد تومانی، کاهش محسوس ذخایر کالاهای اساسی، آمار بالای مبتلایان و فوتی های کرونایی و کاهش فروش نفت از جمله چالش های کشور در زمان تحویل دولت بود.  
 
وی در ادامه به تشریح اقدامات دولت در دو سال گذشته برای برون رفت از مشکلات پرداخت و یادآور شد: علاوه بر تولید و واردات واکسن‌های کرونا و ریشه کن کردن ویروس کووید ۱۹، دولت سیزدهم بدون حاشیه پردازی فروش نفت و همچنین ذخایر کالاهای اساسی در استان‌ها را افزایش داد و کسری بودجه را برطرف کرد.
 
فاطمی  با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ ای معاندین به عملکرد اقتصادی دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان ها، گفت: در حالی که در ۵ سالِ قبل از دولت سیزدهم متوسط رشد اقتصادی کشور صفر بود، این عدد در سال اول آغاز بکار دولت به ۴ درصد رسید.
 
استاندار یزد تامین آب پایدار را یکی فصل مشترک مطالبات مردم استان عنوان و اظهارداشت: آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان، تامین امنیت خط اول انتقال آب، اجرای خط پدافندی آب یزد، پیگیری جدی ساخت مخازن ذخیره آب و نیز پیگیری آب رسانی به روستاهای استان از جمله اقدامات انجام شده جهت حل دغدغه های آبی استان است.  
 
وی در ادامه از مسکن به عنوان یکی از دغدغه های مهم خانواده ها و به ویژه جوانان یاد کرد و با اشاره به لزوم ساخت مسکن جهت مدیریت بازار اجاره و خرید مسکن گفت: سهم استان یزد در برنامه ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم، 54 هزار واحد است که مسائل مربوط به آن به صورت هفتگی بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در روند اجرای آن ها اخذ می شود.
 
استاندار یزد با اشاره به تحقق وعده‌های دولت سیزدهم در ارائه مشوق‌های فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، تصریح کرد: بدون شک اقدام دولت در واگذاری ۳۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های سه فرزندی و دارای چهار قلو در استان در هیچ برهه‌ای از تاریخ نظیر نداشته و از طرفی در حال آماده سازی ۲۰۰۰ قطعه زمین دیگر برای باقی مشمولین این طرح هستیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات