معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

روحيه پاسخگويي مديران به مردم و ترويج فرهنگ مطالبه گري و پرسشگري در جامعه بايد ارتقاء يابد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: بايد با استفاده حداكثري از مفهوم والاي شعار امسال بر ارتباط هرچه بيشتر با مردم تاكيد كرد چرا كه به گفته استاندار محترم دولت جداي از مردم هيچ مفهومي ندارد و اين مهم را بايد در برنامه هاي هفته دولت نمايان سازيم ، از اين جهت لازم است كه در اجراي برنامه هاي هفته دولت مشاركت حداكثري مردم و سازمان هاي مردم نهاد جلوه گر شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، جلسه ستاد برگزاري هفته دولت، عصر چهارشنبه 14 مردادماه به رياست استاندار يزد و در محل سالن زنده ياد حميديا برگزار شد.
" محمد علي طالبي " در اين جلسه با اشاره به تاكيد دولت بر امر پاسخگويي دولتمردان و مسئولين به شهروندان خاطر نشان نمود: در اين عرصه شاهد رويكرد جديدي از سوي دولت تدبير و اميد هستيم كه همانا ارتقاء روحيه پاسخگويي مديران به مردم و ترويج فرهنگ مطالبه گري و پرسشگري در جامعه در تمام طول سال و دوري از برنامه هاي تشريفاتي و تبليغاتي صرف و پرداختن به برنامه هاي باور پذير و ملموس براي مردم است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: اين روحيه ارزشمندي است كه امروز در دولت تدبير و اميد وجود دارد و فضا و شرايط را هر چه بيشتر و بهتر براي نقد دولتمردان و مشاركت مردم در همه عرصه ها فراهم نموده است.
وي افزود: بايد با استفاده حداكثري از مفهوم والاي شعار امسال بر ارتباط هرچه بيشتر با مردم تاكيد كرد چرا كه به گفته استاندار محترم دولت جداي از مردم هيچ مفهومي ندارد و اين مهم را بايد در برنامه هاي هفته دولت نمايان سازيم ، از اين جهت لازم است كه در اجراي برنامه هاي هفته دولت مشاركت حداكثري مردم و سازمان هاي مردم نهاد جلوه گر شود.
اين مقام مسئول ادامه داد: يكي از پيشنهادات بديع موجود در دستور العمل ابلاغي از سوي رييس دفتر محترم رياست جمهوري، دعوت از نخبگان جامعه هم براي هم انديشي با مديران و هم حضور در اجراي برنامه ها است و حتي تاكيد شده از نظرات بازنشستگان عزيز نيز بهره گرفته شود.
" محمد علي طالبي " در پايان با اشاره به سخنان اخير رياست محترم جمهوري در خصوص تشكر ويژه از مردم و جوانان به خاطر فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مجازي افزود: بايد توليد محتواي موثر و مفيد را در شبكه هاي اجتماعي مجازي مورد توجه قرار دهيم تا همه اقشار جامعه به ويژه فعالين اجتماعي در جريان عملكرد دولتمردان از طريق اين فضا قرار گيرند و بستري براي نقد عملكرد مديران دولتي نيز در اين فضا فراهم شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات