استاندار یزد:

بررسی مسائل حوزه بهداشت و درمان با محوریت سند جامع سلامت استان/ بهره مندی از ظرفیت معادن و حمایت خیرین در راستای تسهیل پروژه های زیرساختی

استاندار یزد با بیان اینکه محوریت جلسات با شورای سلامت استان، سند جامع سلامت استان خواهد بود، گفت: در شورای سلامت استان، به روز رسانی و طرح موضوعات این سند و نیز بررسی مسائل و مطالبات کادر بهداشت و درمان نظیر رفاهیات، کارانه، مشکلات اقتصادی و... انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان با استاندار یزد با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، ضمن تبریک هفته سلامت به کادر درمان، بهداشت و آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اظهار کرد: نشست با جمعی از پزشکان حاذق، متخصص و فوق تخصص به منظور بررسی مسائل نظام سلامت استان و طرح مطالبات و دغدغه های آنان انجام شده است.
 
مهران فاطمی در ادامه از برگزاری منظم جلسات «شورای سلامت استان یزد» با حضور پزشکان و متخصصین حوزه بهداشت و درمان و مدیران مربوطه خبر داد.
 
وی با بیان اینکه محوریت جلسات این شورا سند جامع سلامت استان خواهد بود، گفت: در شورای سلامت استان، به روز رسانی و طرح موضوعات این سند و نیز بررسی مسائل و مطالبات کادر بهداشت و درمان نظیر رفاهیات، کارانه، مشکلات اقتصادی و... انجام خواهد شد.
 
استاندار یزد با اشاره به پیگیری راهکارهای مطرح شده در سطح ملی و استانی تصریح کرد: جلب حمایت خیرین و همچنین استفاده از ظرفیت‌های حوزه معدن در راستای تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و حمایت از کادر سلامت استان در دستور کار قرار دارد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات